Susanne Sundfør i Vinduet

Vinduet nummer 2, 2012 er på gaten i disse dager.

Jeg har en artikkel der om Susanne Sundførs siste plate The Silicone Veil. Tittelen er “Stemmer og strenger: Susanne Sundførs silikonslør,” og jeg forsøker å diskutere, i en mer essayistisk form, hvordan stemmer, strenger og elektronikk blander seg i hverandre og hvilket uttrykk det gir. Først single fra platen var “White Foxes.” Her er videoen:

(om mitt forrige bidrag i Vinduet her).

Tags:

2 Responses to “Susanne Sundfør i Vinduet”

  1. Ola Nordal Says:

    Flott artikkel! Jeg vurderer å begynne å abbonere på Vinduet. Musikkartiklene har begynt å bli veldig veldig bra!

  2. steinskog Says:

    Takk for hyggelig tilbakemelding. Og ja, jeg synes da definitivt du skal fortsette å følge med på Vinduet.

Leave a Reply

