ENO – med egenreklame

Om en uke – den 9. august – kommer første nummer av et nytt norsk musikkmagasin, ENO – hjemmeside her, se også presentasjon på Ballade. 100 sider til 99 kroner. Jeg synes dette er spennende, og gleder meg til å se hvordan magasinet ser ut samlet sett. Jeg har også en artikkel i det første nummer, en artikkel der jeg diskuterer Janelle Monáe (myspace), Kelis (myspace), og Erykah Badu (myspace) i forhold til afrofuturismen (se tidligere poster her og her).

Tags: , ,

3 Responses to “ENO – med egenreklame”

  1. Knút H. Eysturstein Says:

    Lyder vældig interessant. Vil bladet på nogen måde være tilgængeligt i DK?

  2. Erik Steinskog Says:

    Hej Knút – og velkommen på kommentarsporet.

    Såvidt jeg vet er ikke ENO tilgjengelig utenfor Norge – jeg har faktisk ikke sett bladet selv enda (sånn i fysisk forstand). Det har fått noe blandet kritikk i Norge, men både Ballade og Dagbladet er veldig positive. Når det gjelder min egen artikkel regner jeg med å legge den ut på bloggen når ENO nummer 2 kommer (slik et jeg ikke konkurrere med papirutgaven, men slik at den likevel blir tilgjengelig).

  3. Erik Steinskog Says:

    Nå viser det seg at ENO er tilgjengelig fra Robotbutikken i Bergen (fint navn for øvrig), og altså kan bestilles her: http://robotbutikken.no/butikk/boker/eno_1/

Leave a Reply

