Play it Again

I går fant jeg ut at antologien Play it Again: Cover Songs in Popular Music som kommer på Ashgate, vil bli publisert i februar 2010. Jeg har en artikkel i antologien med tittel “Queering Cohen: Cover versions as subversions of identity” (og noe av materialet jeg diskuterer i artikkelen min finnes også her). Samtidig er det, gitt mine interesser for coverversjoner selvsagt også fascinerende at det nå kommer en antologi om fenomenet. Og muligens kan dette lede til enda større interesse, muligens endog “cover studies.”

Tags:

Leave a Reply

