The Spirit of Apollo

På tross av slakt på Pitchfork, her er en plate jeg blir nødt til å sjekke ut. N.A.S.A. er ute med The Spirit of Apollo. Her er en dokumentar om skiva.

Pitchfork hevder at plate spriker for mye. Og Squeak E. Clean og DJ Zegon kjenner tydeligvis en mengde mennesker. Eller, de er i det minste i stand til å få dem i studio samtidig. Jeg blir nødt til å høre denne platen. Det er noe afronautisk over det. Så får jeg se om jeg er enig med Pitchfork eller ei. (Og, selvsagt, det er mulig å høre spor på MySpace, og umiddelbart synes jeg det er show).

Tags: , ,

Leave a Reply

