Plateanmeldelser – 26. november

Jeg har tre plateanmeldelser på trykk i dagens Bergens Tidene: Diana Damrau, Mozart – Donna (les anmeldelsen her); Per Oddvar Johansen, Ferme Solus – This is my music! (her); og Lemur, IIIIIII (her). Og slår man disse anmeldelsene sammen med gårsdagens kan man konkludere med at også den seneste tid har vært musikalsk variert.

Tags: , ,

2 Responses to “Plateanmeldelser – 26. november”

  1. Berit Eide Says:

    Du har anmeldt Ferme Solus, men siden jeg ikke kan finne din anmeldelse: kan jeg da gå ut fra at den platen er “bånn i bøtta”?

  2. Erik Steinskog Says:

    Nei, det kan du ikke gå ut fra. Da jeg skrev posten virket linkene, men det gjør de visst ikke lengre. Og det ser ut til å gjelde mange av linkene til BTs nettsider (altså flere av mine plateanmeldelser. Men Ferme Solus er en riktig fin plate.

Leave a Reply

