Zorn Fest

Ja, jeg synes konserten med John Zorn på lørdag var fantastisk. Min anmeldelse av konserten er publisert i Bergens Tidene i dag, og kan leses her. Og vi koster på oss ett klipp med Electric Masada fra John Zorn Festivalen i Israel i april i år (som jeg har skrevet om her).

Tags: ,

3 Responses to “Zorn Fest”

  1. stbo Says:

    Betyr begynnelsen, “Ja, jeg …”, at det var nokon som ikkje fann konserten fantastisk? Det er lenge sidan eg har vore på ein like god konsert som den siste delen med Masada, sjølv om det kanskje seier meir om meg enn om konsertar.

  2. Erik Steinskog Says:

    Nei, begynnelsen “ja, jeg …” refererer til det jeg oppfatter som nærmest en forventing, altså at jeg nærmest uansett ville finne Zorns konsert fantastik. Jeg har tross alt ladet opp på bloggen en stund. Men likevel, og på tross av at jeg for så vidt forventet en god konsert, så synes jeg det var fantastisk.
    Hvorvidt alle er enige vet jeg jo selvsagt ikke. Men det kan det jo komme svar på her – eller på BTs sider – senere.
    Og som du sikkert har sett i anmeldelsen min, jeg synes også settet med Electric Masada var det beste jeg har hørt på svært lenge.

  3. hged Says:

    beste konserten jeg har vært på. Selv likte jeg best Essential Cinema-delen. Tror det var Aleph jeg likte best óg.

Leave a Reply

