Ekko 08

I helga gikk Ekko – Bergen Electronic Music and Art Festival – av stabelen. Jeg fikk med meg to konserter i går kveld. For det første var det A Certain Ratio, som spilte et relativt kort sett i Røkeriet. Det var basstungt, med en funky dimensjon inn i et post-punk lydbilde, med en relativt flat vokal. Litt smårusk underveis, men konserten avsluttet med en flott utgave av “Shack Up.” Her er en annen utgave av “Shack Up” for de som ikke har hørt den før.

Deretter fikk jeg med meg settet til Syntax TerrOrkester i Studio. Det var show, med en mengde gitarer i fri utfoldelse. Her er et opptak av “O Herliga London” fra Landmark i desember i fjor.

Jeg var på konsertene i embeds medfør (så å si), og har sendt min anmeldelse av A Certain Ratio til Bergens Tidene, så mon ikke den blir publisert i morgen.

Tags: ,

One Response to “Ekko 08”

  1. Erik Steinskog Says:

    Anmeldelsen min av konserten med A Certain Ratio er nå publisert, og kan leses her.

Leave a Reply

