Prosess, design, estetikk – part II

Jeg er på vei ut av landet, til det nære syden – hit. Altså til Nordisk Sommeruniversitets årlige sommersession; en uke med faglige innlegg og diskusjoner, kulturprogram, etc. Det er nærmest en fast del av sommeren for meg, men har alltid også noe nytt ved seg. I år er første året til studiekretsen “Prosess, design og estetikk.” Vi møttes en helg i mars der jeg holdt innlegg om Michael Jackson (se her og her), mens nå i sommer skal jeg holde et innlegg kalt “Lost in Adaptation? Media, Process, Work” som diskuterer Olga Neuwirths opera Lost Highway fra 2003 (og som jeg har skrevet om her). Det blir muligens litt nedsatt blogg-aktivitet av dette (vi får se), men det skal også være mulig å følge med fra videnskab.dk (der det allerede finnes to innlegg, her og her).

Leave a Reply

