Feel like dancing?

Det er tid for coverversjoner igjen. Og for dans. Og glam. Med mer. Så her, fra nær fortid, Scissor Sisters’ “I Don’t Feel Like Dancing”:

Jeg synes det er umulig å ikke bli i godt humør av denne låten. Og det har blitt gjort cover av den. Her er Hayseed Dixies versjon:

Litt mindre disco og litt mer bluegrass for nå å si det slik. Og for meg ikke helt den samme gode feelingen. Jeg synes Hayseed Dixie gjør noen morsomme covers innimellom, men det gir meg mye mindre musikalsk enn originalen i dette tilfellet. Men når vi nå først er i nærheten av dansende cowboys, og som en bonus til posten, her er videoen til Willie Nelsons utgave av “Cowboys are Frequently Secretly (Fond of Each Other)”:

Så da klarte jeg å inkludere både disco og country i den samme posten. Det er da ikke så verst?

Leave a Reply

