Det beste ved EM

Når nå noen av bloggene jeg leser har begynt å skrive om fotball-EM (her og her) er det vel tiden for å innrømme at jeg ikke følger med. Jeg har ingen begrunnelse, men har ikke sett en eneste kamp. Samtidig, jeg har nå fått med meg at en av de musikalske dimensjonene ved arrangementet. Via Stavanger Aftenblad fant jeg Reuters diskusjon om The White Stripes’ tilstedeværelse under EM. Så, dermed regner jeg med at jeg har fått med meg det beste ved EM likevel, og deler det så gjerne med leserne. Her er The White Stripes, “Seven Nation Army”:

Leave a Reply

