Disseminasjon

Jeg vet godt at det kan virke håpløst narsissistisk å google seg selv, men ærlig talt, hvordan skal man ellers finne ut hvor man er hende i the world wide web? Forrige gang jeg ble overrasket over resultatet fant jeg min egen doktorgradsavhandling på et antikvariat i Sverige (se post her). (Jeg kan ellers gjøre oppmerksom på at den fortsatt finnes der…).

I dag var resultatet ett annet. Til min store overraskelse og glede, fant jeg ut at min artikkel “Voice of Hope: Queer Pop Subjectivities,” publisert i Trikster # 1, er sitert i Wikipedia-artikler både om Antony Hegarty og om Rufus Wainwright. Jeg vet ikke hvem som har bidratt til det, men disseminasjon av ideer og tekster er da noe jeg setter pris på.

Leave a Reply

