I gjensidighetens ånd

I gjensidighetens ånd, men med fare for å framstå narsissistisk; jeg har oppdatert blogrollen min til å inkludere alle blogger som refererer hit. De er, i alfabetisk rekkefølge:

Abgrund; God dag, verd!; Krogholms weblog II; Musical Perceptions; Musically Miscellaneous Mayhem; Process, Design & Aesthetics; Txdlxgmxsxkk; Wyatting

Takk alle for referansene. I tillegg vil jeg også gi en ekstra referanse til Tropige Trauben som både har en link hit og en link til min artikkel i Trikster – det er morsomt når slikt kommer fra en tyskspråklig blogg. Skulle jeg ha glemt noen – eller det er noen jeg ikke vet om – skriv endelig, så jeg kan få komplettert listen.

2 Responses to “I gjensidighetens ånd”

  1. kubia Says:

    Hi, I don’t speak Nynorsk, but I seem to guess that you are wondering how I discovered your article at Trikster. The answer is easy. Somebody at Dennis Cooper’s Blog linked to Trikster.

  2. Erik Steinskog Says:

    Hi too, and sure, I never expected you to read or speak Norwegian. And I only – in a moment of narcissism updated my blogroll to include all blogs that referenced me. And added how great – and fun – I found it that my article on Antony was referenced in a German blog. Vielen dank!

Leave a Reply

