Litt helgeunderholdning

Jeg skrev for en tid tilbake om trekkspillterror, og i den forbindelse ble spørsmålet reist: kan man ha for mye trekkspill? Jeg vet ærlig talt ikke. Det er noen trekkspillere der ute som jeg synes lager riktig god musikk. Samtidig er det et instrument jeg har hatt det litt vanskelig med. Men som ledd i den mer bisarre trekkspillavdelingene fant jeg denne:

 

Det er Uwe Steger som gjør reklame for diverse MIDI-trekkspill-tilbehør. Jeg fant linken hos Music Thing, i en post som relaterer til Rolands V-Accordion – og dermed er vi også i nabolaget til min tidligere post om Rolands digitale cembalo. Om ikke dette betyr at alt henger sammen, så er det da noen forbindelser.

Leave a Reply

